Yhteenveto: viikko 13, 2016


Tämä oli ensimmäinen kova treeniviikko parin kepeämmän jälkeen. Uusi kuusiviikkoinen ohjelma pyörähti käyntiin ja heti viidellä hyvällä harjoituksella. Tässä nyt arvelutti heti tuo pari kyykky-veto -treeniä samalle viikolle, mutta hyvin tuo nivunen kesti, kun jätti kaiken muun ylimääräisen hömpän pois (kuten kävely/juoksu).  Yllättävän hyviä sarjoja tulikin kyykättyä ja leuanvetojen tulo ohjelmaan oli piristävä ruiskaus.

poseee

Finnmaxin treenijuoma oli nyt ekaa kertaa kunnolla testissä tällä viikolla ja maku oli mukavan sitruunainen. Tuohon ymppäsin treenin jälkeen vielä hiilihydraatteja lisäksi ja on ollut ihan energinen olo. Helppohan tuota on käyttää, koska ei juuri muita ravinteita sitten tarvitse eri purkeista kaivaa, vaan menee samalla soosilla.

treenijuoma_170x250

Monday 29.3.2016 SYKEX

Jalkakyykky 4x6x160kg
Maastaveto 2x6x167,5kg
Lantionnostot laitteessa 4x10x50kg

Hieno homma, että oikea puoli alavartalosta on nyt kivuttomassa tilassa. Vaikka tää oli suht rankka harjoitus sille alueelle, niin ei tullut mitään pahoja fiboja. Mahtavaa.

Tuesday 30.3.2016 SYKEX

Penkkipunnerrus tangolla 10x80kg, 10x105kg, 8×117,5kg, 6x120kg
Kulmasoutu kp 10,10,8,6 x52kg
Pään päältä punnerrus 12,12,10,8 x30kg
Leuanveto lisäpainolla 12,12,10,8 x10kg
Staattinen vatsapito paino selän päällä 2x45s x25kg

Yläkropan yleisvoimatreeni. Ihan perusliikkeitä pidemmillä sarjoilla.

Thursday 31.3.2016 SYKEX

Penkkipunnerrus tangolla 10x80kg, 10x105kg, 8×117,5kg, 6x120kg
Kulmasoutu kp 10,10 x52kg
Pään päältä punnerrus 12,12,10,8 x30kg
Leuanveto lisäpainolla 12,12,10,8 x10kg

Toinen samantyyppinen treeni, kuin tiistaina. Helkkarinmoinen kiire oli koko aamun ja aikataulu puski päälle, joten jouduin lyhentelemään tiettyjä kestoja. Huomenna tulee jo taas uusi harjoitus.

Friday 1.4.2016 SYKEX

Huhtikuun korkkaus.

Jalkakyykky 4x8x140kg
Maastaveto 2x8x145kg
Hauisvolyymi x2

Toinen kyykky-vetotreeni tälle viikkoa.

Saturday 2.4.2016 SYKEX

Penkkipunnerrus tangolla 9x125kg
Kulmasoutu kp 10,10,8,6 x52kg
Pään päältä punnerrus 12,12,10,8 x30kg
Leuanveto lisäpainolla 12,12,10,8 x10kg
Vatsarutistus kuminauhalla 3×20
Staattinen vatsapito paino selän päällä 1min x25kg

Penkissä vain yksi sarja ja siinä maksimitoistot. Ihan hyvä sarja. Muuten totutut liikkeet ja sarjat. Otin vähän vatsarutistuksia lisäksi.

ravinnetukku_header


Vastaa