Yhteenveto: viikko 30, 2016


Sain vihdoin lääkitystä astmaa varten maanantaina ja onnekseni siitä lähtien treeniviikko oli nousujohteinen olotilan puolesta. Normaalit vähemmän kuormittavat liikkeet pystyi tekemään jo lähelle normaalia tasoa, mutta kokonaisvaltaiset liikkeet, kuten jalkakyykky, jäivät edelleen reippaasti alle oman normaalitasoni. Pitää vaan antaa aikaa toipumiselle ja kuulostella tarkasti hengitystä. Pyrin nyt siihen, että minun ei tarvitsisi ollenkaan käyttää keuhkoputkea avaavaa lääkettä ja selviäisin pelkästään hoitavalla lääkkeellä. Tulehdustilat keuhkojen ahtaammissa osissa pitäisi saada loppumaan. Selvästi positiivisemmilla fiiliksillä pääsi tämän viikon duunailemaan!

Facebook-sivuilleni laittelin muuten parikin ajatuksia herättävää kuvaa naturaaliurheilijan kehityksestä. Käykäähän katsomassa! -> TUUKAN FACEBOOK-sivu

Monday 25.7.2016 SYKEX

Penkkipunnerrus tangolla 5x5x125kg
Vinopenkki kp 2x10x42kg
Peck-Deck 3x12x13 levyä
Vipunostot sivulle kp 3x10x 19kg + jokaisessa rest-pause
Vipunostot eteen kp 3x10x 16kg + jokaisessa rest-pause
Vipunostot taakse kp 3x10x16kg + jokaisessa rest-pause

Olo oli paljon helpompi, kun sai vetäistyä avaavan lääkkeen ennen treenaamista. Alkuun tuntui ahdistavalta, mutta sitten alkoi henki kulkea kunnolla. Painot ei tuntuneet edes raskailta.

Tuesday 26.7.2016 SYKEX

Alatalja leveä mo 4×12-13x80kg
Ylätalja leveä mo 3x10x90kg
Ylätalja kapealla kahvalla 3x10x70kg + rest pause kaikissa
Yhden käden ylätaljaveto 2 sarjaa
Vatsarutistus taljasta 3×13-15x45kg
Jalkojen+lantionnostot penkissä 3×7-10
Jalkojenkierrot penkissä 10/puoli
Vartalonkierrot laitteessa 2x10x60kg

Sellainen oli selkä-vatsa. Tähän olotilaan ihan sopiva. Hengästyminen käy välillä voimille.

Torstai 28.7.2016 SYKEX

Jalkakyykky tangolla 4x6x150kg
Askelkyykky 8x90kg
Polven koukistus laite 3x10x45kg
Pohkeet seisten laite 3x12x200kg
Lantionnostot laitteessa 3×8-10x60kg
Reiden lähentäjät laite 2x11x50kg

Kyykkäämään ei todellakaan pystynyt vielä täysipainoisesti. Ei saa happea riittävästi ja kutoset oli ihan maksimit. Muuten tuntui ihan hyvältä ja pystyi tekemään ongelmitta. Nuo koko kroppaa rasittavat liikkeet ottaa hengitykseen niin voimakkaasti, että ei pysty tekemään sitten muuta.

Friday 29.7.2016 SYKEX

Scott-hauis tangolla taljasta 12,12,10,8x50kg
Hauiskääntö seisten kp 8,8,7x24kg
Scott yhdellä kädellä 2x13x16kg
Ranskalainen punnerrus pitkältä takaa tangolla 3x12x45kg
Ojentajat kuminauhalla yhdellä kädellä pään takaa 3×10 +restpause
Pystypunnerrus istuen kp 3x12x24kg
Leuanveto leveä mo 12,12,11

Viikon paras treeni hengityksen osalta ja nyt voi sanoa, että selvästi parempaan suuntaan menee. Tuntuma sellaista kuin pitääkin. Loppuun vähän olkaa ja selkää.

ravinnetukku_header


Vastaa