Yhteenveto: viikko 6, 2017


Melkoista hakemista oli tämäkin viikko. Mahatauti iski tiistaina kuumeen kanssa. Onneksi kuumetta ei ollut enää keskiviikkona ja olo muutenkin koheni huomattavasi. Pääsin salille takaisin jo torstaina. Perjantaina lähdettiin Vuokatille lomailemaan, joten pari kunnollista treeniä tuli tähän lepoviikon jälkeen. Onneksi nuo oli kuitenkin hyviä treenejä.

rav

Monday 6.2.2017 SYKEX

Penkki tangolla 2x10x115kg, 7+3x115kg, 10x90kg
Vinopenkki laite 12x30kg, 3x12x20kg
Vipunostot rinnalle 2x15x20kg
Pystypunnerrus kp 4x10x26kg
Pystysoutu tangolla 3x15x40kg
Dippi 3x10x30kg
Pushdown narulla 4x12x30kg

Tästä uusi ohjelmisto käyttöön. Rinta, olkapäät ja ojentajat ekana vuorossa. Volyymitreeniä tulee.

Tuesday 7.2.2017 SYKEX

Hack-kyykky 10x100kg
Ojennukset+koukistukset+lähennykset

Koko aamun oli vatsa sekaisin ja mahatautihan se oli, ei tullu reenistä mitään. Kuumeessa meni sitten loppuilta. Kerran piti yrjöilläkin sormet kurkkuun periaatteella.

Thursday 9.2.2017 SYKEX

T-tankosoutu 4x10x50kg
Ylätalja lapiolla 4x10x85kg
Kulmasoutu kpyllättävän 2x12x42kg
Scott-hauis tangolla 4x10x 42kg
Hauiskääntö istuen vasaraotteella 3x12x20kg
Keskitetty hauiskääntö 2x12x16kg
Vatsarutistus vinolla laudalla 4x MAX
Lantionnostot penkillä 3x12x42kg
Vartalonkierrot 2x 10

Tämän viikon vika treeni. Onneksi kuumetta ei ollut muuta, kuin tiistaina, joten pääsi salille takaisin yllättävän nopeasti. Toinen viikko tulee vielä putkeen tällä ohjelmalla, koska eka meni nyt ihan penkin alle.

selllpito-ominaisuudella olevat backgrip treenipaidat tästä


Vastaa