Yhteenveto: viikko 11, 2017 + backgrip UUTUUDET


Nyt oli todella hyvä voimaviikko. Kaikki pääliikkeet sujuu, kuten haluankin ja tekisi ihan mieli taas paukutella pelkkää voimakautta, mutta antaa nyt mennä ainakin vielä yksi kolmiviikkoinen ensi viikon jälkeenkin tätä samaa systeemiä. Kaikilla viikoilla tapahtuu nyt niin hyvää edistymistä.

IMG_1041mp IMG_1048mp IMG_1054mp

Olen nyt tehnyt kovasti työtä backgrip -tuotteiden eteen ja nyt onkin saatavilla tästä selkäpuoleltaan pitävästä treenipaidasta tank-top, huppari ja pikähihainen college. Myös naisille on pikapuolin tulossa uusi treenitoppimalli, joka on varmasti monelle treenavalle tytölle mieluinen. Hinnat eivät myöskään ole näissä tuotteissa tähtitaivaalliset. http://shop.backgrip.fi

Monday 14.3.2017 SYKEX

Penkki tangolla 6, 5, 4+1x130kg
Yläselkäsoutu roikkuen 4×12
Hauiskääntö seisten kp 6x32kg, 2x6x29kg
Scott-hauis kp 3x-10x19kg,
Staattinen vatsarutistus 3 viidenen pidon sarjaa
Jalkojen nostot penkillä 3x

Tuesday 15.3.2017 SYKEX

Jalkakyykky 3x5x160kg

Polven ojennus 4x8x80kg

Polven koukistus 4x8x65kg

Reiden lähentäjät ja loitontajat 3 sarjaa per liike

Vatsarutistukset voimalla 3x6x55kg

 

Hyvä treeni, kyykky menee eteenpäin ihan mallikkaasti.
Penkissä voima tulee hyvin ylös. Muuten vähän tukevaa liikettä ja voimakädet. Vatsoille lähinnä vaan staattista työtä.

Thursday 16.3.2017 SYKEX

Maastaveto SUMO 3x7x165kg, 1x205kg
Pystypunnerrus kp 4,3x42kg
Vipunostot sivulle taljassa 3×8
Dippi lisäpainolla 3x6x60kg
Lantionnostot staattisesti 3x10x60kg

Hyvä treeni ja vetäminen sujuu jo mallikkaasti. Ihan hupina tein pari raskasta ykköstä loppuun. 225kg ei tullut enää ylös asti.

Friday 17.3.2017 SYKEX

Penkkipunnerrus (nopeus) 5x5x80kg
Avustettu leuanveto 3×10
Vatsoja roikkuen

Kevyt nopeustreeni ja pienet tukevat hömpät päälle. Maanantaina starttaa taas liikeparivolyymi.

ravinnetukku_header


Vastaa