Yhteenveto: viikko 7, 2014


Olkapääjakson jälkeen oli vuorossa yhden viikon mittainen kevennys. Tarkotuksena vetää treenimäärä minimiin, mutta pitää treenipainot noissa vähissä harjoitusissa korkealla. Liikkeet oli myös valittu pääosin moninivellikkeitä, joten koko kroppa sai kuitenkin pientä rsitusta myös tällä viikolla. Nuo perjantain 5×2 -treeni oli mukava. Siinä pääsi jo vähän voimailun makuun lyhkäsillä vedoilla.

 

Monday 10.2.2014 SYKEX

Penkkipunnerrus tangolla 5x5x120kg
Kapea penkki 5x110kg, 2x5x100kg
Ylätalja leveällä 3x6x100kg
Maastaveto kapealla 3x5x160kg

Matalavolyymisen väliviikon aloitus. Maastaveto aivan helkkarin raskasta, ei oo tullu vedettyä.

 

Wednesday 12.2.2014 SYKEX

Jalkakyykky 4x6x160kg
Pystypunnerrus seisten 3x6x60kg
Voimapyörä 2×25
Vatsarutistus ylätaljasta 5x10x45kg

Väliviikon toinen treeni. Väsynyt ja raihnainen kroppa. Maanantain penkki tuntuu tolkuttomasti rinnan ja etuolan alueilla.

 

Friday 14.2.2014 SYKEX

Penkkipunnerrus 5x2x120kg
Jalkakyykky 5x2x160kg
Maastaveto 5x2x160kg

Vika kevennystreeni. Paikat vetristyi mukavasti treenin edetessä.


Vastaa