Yhteenveto: viikot 52 (2014) ja 1 (2015) KUVIA


ravinnetukku_header

Nämä kaksi viikkoa meni ns. väliaikana tulevaa pidempää kisadieettiä silmällä pitäen. Treenasin nämä viikot niin, että viikkoon mahtui kolme salitreeniä. Treenijakona toimi perinteiseen malliin:

  1. päivä: Työntävät lihakset (rinta, olkapäät, ojentajat)
  2. päivä: Jalat kokonaisuudessaan
  3. päivä: Vetävät lihakset (selkä, hauikset, vatsa)

Tämä tyyli on mielestäni erittäin hyvä kevyemmille treenikausille, jolloin voi treenata viikon läpi esim. treeni-lepo-treeni-lepo… -periaatteella. Treenit olivat nyt erittäin vaihtelevia ja lähinnä sävelsin ihan päästäni, mitä minäkin päivänä lihasryhmälle tein. Tuo on erittäin hyvää vaihtelua tulevaa todella kaavamaista kisadieettiä ajatellen.

prokkiskuva2015

Tämä projekti starttaa siis osaltani viikon 2 alusta ja Marialla viikkoa myöhemmin.

Poikkeusellisesti jouluaikana käy Lieksassakin entisiä asukkaita tai sitten muita sukulaiskytköksiä omaavia tyyppejä. Nyt sain nauttia mm. Hanna Saarion (Bodyfitness MM4, 2014) treenien seuraamisesta ja myöskin fitness-valmentajien Jari Sorsan (CBB) ja Heidi Sorsan (IFBB Figure PRO) treeneistä. Jarin kanssa treenattiin yhdessä myös yksi treeni työntäville. Kivaa oli ja mahtavia tyyppejä!

trio

Hanna Saario, meikä ja Maria

10897791_864137756940993_6200907184839822729_n

Jari Sorsan kanssa olkapäitä, lisää kuvia:

FB fanisivullani https://www.facebook.com/CBBtuukkaheikkinen


Vastaa