Yhteenveto: viikko 2, 2015


Tästä lähti kisadieetti kohti kevään Fitness classiccia. Näiden neljän salitreenin lisäksi tuli pari kuntopiiriharjoitusta, jotka jatkossa tulen merkkaamaan myös näihin yhteenvetoihin. Viikko käynnistyi yskähdellen, mutta pikkuhiljaa päivien edetessä kroppa alkoi taas vastata tähän harjoitteluun. Ruokavalio on edelleen saman tapainen, kuin aiemmilla dieeteilläni, eli ihan peruslinjalla mennään. Facebookista löytyy minun ja Marian ensimmäinen kotivideopätkä.

ravinnetukku_header

Monday 5.1.2015 SYKEX

Vinopenkki Smithissä 5x115kg, 6,6,5x110kg
Penkkipunnerrus kp 14,12,11×37,5kg
Supersarja:
Peck-deck kädet suorina 3x11x9 lätkää
Etunojapunnerrus jalat korokkeella 18, 17, 16

Scott-hauis vertikaalissa 4x7x45kg
Hauiskääntö istuen kp 3x12x23kg
Scott-hauis kp 3×10/käsi x16kg
Reiden lähentäjälaite 20,20 x pakka

 

Dieettitreenien pariin. Vähän olen kiertoa muuttanut, mutta hyvin perinteinen jako tässä on. Neljä päivää oli taukoa ennen tätä treeniä, eikä tuntumaa saanut heti treenin alusta. Eka liike meni suoraan sanottuna perseelleen, mutta siitä eteenpäin tahti parani selvästi.

 

Tuesday 6.1.2015 SYKEX

Hack-kyykky 3x6x170kg
Askelkyykky tangolla 2×8/jalka x100kg
Hyvää huomenta tangolla 3x12x100kg
Polven koukistus istuen 2x8x60kg
Polven ojennus istuen 2x8x60kg
Pohkeet istuen jalat suorina 3x10x220kg

 

Tosi mukava treeni. Lopputreeni laitteilla kärsi hiukan siitä, että laitteiden pehmusteita oli viety teetettäväksi ja piti laitella jumppapatjoja masiinoihin, että ylipäätään pystyi tekemään mitään.

 

Thursday 8.1.2015 SYKEX

Pystypunnerrus laite 4x6x35kg, 8x15kg
Pystysoutu kp 11,12,12x23kg
Vipunostot sivulle kp vinopenkissä 4x12x8,5kg
Dippi 10,10,8,x50kg
Pushdown vastaotteella ylätaljasta 3x12x35kg
Superina:
Kick-back 3x16x16kg
Viparit sivulle istuen kp 3x15x10kg

 

Vanhojen liikkeiden sisäänajoa. Yritetään parantaa tästä ensi viikoksi. Alkureeni ihan ok, mutta loppua kohti esitys heikkeni selvästi.

 

Friday 9.1.2013 SYKEX

Alatalja tangolla kolmiokahva 4x10x90kg
Ylätalja leveällä 3x12x80kg

Vipuvarsisoutu edestä yhdellä kädellä 3x12x40kg/käsi +9 toistoa kahdella kädellä
Pullover kp 3x12x30kg
Voimapyörä 20,16,13
Vatsarutistus taljassa 3x15x40kg
Vartalonkierrot 2x10x45kg
Vinovatsarutistus istuen taljasta 2×15/puoli x25kg

 

Tämä oli hyvä harjoitus. Kaikki meni niin kuin piti. Sekä selässä, että vatsoissa kauttaaltaan hyvä tuntuma. Voimapyörää ei vain vielä jaksa.


Vastaa