Yhteenveto: viikko 27, 2015


Dieettiohjelmiston totuttelua nyt toinen viikko takana. Paremminhan se jo meni, mitä ensimmäinen. Painoa on nyt 76kg pinnassa, joten mitään hirveää kiirusta kovemman dieetin suhteen ei vielä todellakaan ole. Aloin kuvailemaan pikkupätkiä elämästäni, joita laittelen tuonne Youtube-kanavalleni. Samat linkit löytyy myös Facebook-sivultani, joten sieltä on kätevä seurata.

ravinnetukku_header

 

Monday 29.6.2015SYKEX

Vinopenkki tangolla Smithissä 7,7,7,6x110kg
Penkkipunnerrus kp 17,15,14x36kg
Supersarja:
Peck-deck 3x12x9 lätkää
Etunojapunnerrus jalat korokkeella 18, 17, 16

Scott-hauis tangolla 4x7x45kg
Hauiskääntö istuen kp 12,12,11x21kg
Scott-hauis kp 3×10/käsi x16kg

Hyvä reeni. Keskityin nyt ihan kunnolla jokaiseen sarjaan ja kyllä siitä enemmän sai irti kun perusväännöllä. Aamureeni, mutta ei haitannut, kun sain nukuttua hyvin. Scotissa tangolla sain niksautettua jotain selkänikamaa keskiselästä, saa nähdä miltä se tuntuu huomenna, kun olis jalkareeni edessä.

Tuesday 30.6.2015SYKEX

Hack-kyykky 3x6x160kg
Askelkyykky tangolla 2x9x100kg
Hyvää huomenta tangolla 3x10x100kg
Polven koukistuslaite 2x10x55kg
Polven ojennus 10,9x65kg
Reisien lähentäjälaite 3x15xpakka
Pohjenostot seisten 2x10x220kg

Pitkästä aikaa normaaliraudat hack-kyykyssä ja ei mitään ongelmaa sen kanssa. Tosi mukava treeni muutenkin, kun ei pitänyt mitään älytöntä treenitempoa päällä. Yöunet olivat sen verran heikot, että ihan turha alkaa revittelemään aamutreeniä yliväsyneenä.

Thursday 2.7.2015 SYKEX

Heinäkuun korkkaus.

Alatalja kolmiokahva 10,11,12,13x95kg
Ylätalja lapiolla niskan taakse 1010,11x80kg +9x50kg eteen
Vipuvarsisoutu edestä, seisten, yhdellä kädellä 3x11x45kg/käsi
Pullover kp 15,15,13x30kg
Voimapyörä korokkeelta 16,13,11
Vatsarutistus taljasta 4x10x45kg
Vartalonkierrot 2x13x45kg
Vinovatsarutistus laitteessa 2×15/puoli x20kg

Tämä oli onnistunut treeni kaikelta osin. Hiukan on kurkku kipeä ja häiritsee nielemistä, mutta ei vaikuta reenaamiseen. Vatsoissa todella hyvä tatsi.

Friday 3.7.2015 SYKEX

Pystypunnerrus Smith 4x6x75kg, 9x50kg
Pystysoutu alataljasta 14,13,13x23kg
Vipunostot sivulle kp vinopenkissä 4x15x9kg
Dippi 3x10x50kg
Pushdown taljassa vastaote 3x12x55kg
Superina:
Kick-back alataljasta 3x12x25kg
Viparit sivulle istuen kp 13,13,14,15x10kg

Tukkoinen olo, mutta kurkkukipu oli jo hävinnyt. Pienen päänsäryn saattelemana hyvä treeni. Paikat kestää ihan mukavasti, vaikka välillä menee tosi alhaisilla energioilla.


Vastaa