Yhteenveto: viikko 28, 2015


Nihkeästi lähti viikko käyntiin, mutta parani koko ajan päivien edetessä. Hiukan mietityttää tuo oikean käden tilanne, koska se ei tunnu kokonaan parantuvan. Vaatii eksentrisiä harjoitteita ja kylmähoitoa. Pahiten tuo tuntuu hauiksia kunnolla jännitettäessä. Tuntuu kuin hermotus ei olisi aivan tikissään tuon kivun vuoksi. Oikea käsi on itselläni muutenkin lihasmassaltaan vasempaa pienempi, joten tämä ei ainakaan tilannetta paranna. Taloremonttia olen tässä tehnyt suht paljon ja se lisää kulutusta. Dieetti etenee senkin puolesta itsestään eteenpäin. Tästä tulee loistava kisakunto!

kansi2015viim

 

Monday 6.7.2015 SYKEX

Vinopenkki tangolla Smithissä 4x6x110kg
Penkkipunnerrus kp 16,14,14x40kg
Supersarja:
Peck-deck 3x11x9 lätkää
Etunojapunnerrus jalat korokkeella 18, 17, 16

Scott-hauis tangolla 4x6x50kg
Hauiskääntö istuen kp 12,12,11x21kg
Hara-hauis kp Smithissä 3×10/käsi x16kg

Todella nihkeästi starttasi tämä treeni. Punnertaminen ei luonnistunut yhtään. Toinen liike kuitenkin ihan ok isommilla raudoilla. Ei ole kyllä hauiksissakaan kehumista. Käden kipuilu oli taas vaihteeksi voimakkaampaa, kuin viime viikolla ja häiritsi pahasti meninikiä.

 

Tuesday 7.7.2015 SYKEX

Hack-kyykky 3x6x160kg
Askelkyykky tangolla 2x9x100kg
Hyvää huomenta tangolla 3x11x100kg
Polven koukistuslaite 2x9x55kg
Polven ojennus 10,9x65kg
Superina:
Reisien lähentäjälaite 3x15xpakka
Pohjenostot seisten 3x12x220kg

Nihkein treeni pitkiiiin aikoihin. Ei minkäänlaista tuntumaa ropassa ja ihan väkisin joka sarjan joutui vääntämään. Mikä lie. Happikaan ei oikein kulkenut ja sai puuskuttaa ihan tosissaan laihanakin poikana. Ei mitään hyvää sanottavaa.

IMG_7226

Tämän hetken symmetriaa.

Thursday 9.7.2015 SYKEX

Pystypunnerrus Smith 7,7,7,6x75kg, 9x50kg
Pystysoutu alataljasta 13,14,15x50kg
Vipunostot sivulle kp vinopenkissä 4x15x9kg
Dippi 3x11x50kg
Pushdown taljassa vastaote 3x12x55kg
Superina:
Kick-back alataljasta 3x12x25kg
Viparit sivulle istuen kp 15,15,14x10kg

Vaihdoin tässä ohjelmassa kahden viimeisen treenin paikkaa. Tuntuu luonnollisemmalta tehdä näin. Tosi hyvä treeni tiistaiseen verrattuna ja toistoja sai tehdä lisää joka sarjaan. Hyvä.

 

Friday 10.7.2015 SYKEX

Alatalja kolmiokahva 4x12x95kg
Ylätalja lapiolla niskan taakse 1010,11x80kg +8x50kg eteen
Vipuvarsisoutu edestä, seisten, yhdellä kädellä 3x12x45kg/käsi
Pullover kp 3x15x30kg
Voimapyörä korokkeelta 16,13,11
Vatsarutistus taljasta kuminauhalla 4x10x45kg
Vartalonkierrot 2x12x50kg
Vinovatsarutistus laitteessa 3×15/puoli x20kg

Hyvä reeniviikon päätös. Hiki irtosi, kun taas nopealla tempolla reenattiin. Kunto paranee koko ajan ja sen kyllä huomaa.

RAVINNETUKUSSA HIENOT TARJOUKSET!

KAIKKI YLI 45€ TILAUKSET ILMAN POSTIKULUJA!!

ravinnetukku_header


Vastaa