Yhteenveto: viikko 24, 2016


Alkuviikko oli vähän puhti poissa ja flussaakin taas vaihteeksi pukkasi päälle. Loppuviikko sitten taas tosi hyvää tekemistä. Kyllä vaikuttaisi myös siltä, että kroppa alkaa tottumaan jo tähän systeemiin. Rinnan vetää aina todella tukkoon, sen olen huomannut ja sitten voimatasoja alkaa olla hankala nostaa.

DSCN3209m

Loppuviikolla kävi Varjolan Niko pari päivää pyörähtämässä ja kävästiin Kolilla. Hienot maisemat.

 

Monday 13.6.2016 SYKEX

Jalkakyykky tangolla 2x4x175kg
Askelkyykky tangolla 2×8/jalka x115kg
Hyvää huomenta tangolla 3×8-10x115kg
Reiden lähentäjät jalat suorina 4×10-13xpakka

Jalkakyykyssä eka sarja kaatui vähän turhan paljon ja söi voimat. Toisessa sarjassa olisi varmasti vitonenkin mennyt, vaan ilman varmistajia ei uskallus riittänyt. Jätin nyt nuo pumppailut vähän vähemälle, kun siltä tuntui.

Tuesday 14.6.2016 SYKEX

Kulmasoutu vastaote tanko 4×15-20x90kg
Leuanveto 4×10 kaikki sarjat eri otteilla
Vipuvarsisoutu ylhäältä yhdellä kädellä 3x10x30kg
Vipuvarsisoutu ylhäältä kahdella kädellä 4×12-15×20-30kg
Ylätalja niskan taakse 2x10x60kg
Voimapyörä korokkeelta 2xMAX
Vatsarutistus ylätaljasta 3x8x50kg
Vinovatsarutistus maaten 3×20/puoli
Vartalonkierrot laitteessa 2x12x50kg

Vähän taas enemmän tuntumalla, kuin isolla painolla. Oon nyt pystynyt aktivoimaan nimenomaan noita latseja tosi hyvin, mutta saa kyllä olla tosi tarkkana, ettei mene epäkkäille.

Thursday 16.6.2016 SYKEX

Penkkipunnerrus 5x130kg 6,5,5,5 x110kg hitaita
Vinopenkki kp 12,12,11x36kg
superina:
Ristitalja alhaalta rinnan eteen 3×12-15
Etunojat jalat korokkeella 3x MAX

Pystypunnerrus 4×15-20x23kg
Vipunostot sivulle taljassa 3x15x30kg
Vipunostot sivulle kp 4×10-15x11kg
Vipuostot taakse kp 2x15x11lg

Otin penkkiä yhden kovemman sarjan ja loput ihan hitaasti rinnalla kannatellen. Jarrutusta alastulossa ja ylösmenossa. Vei voimat kovasti. Olkapäille tarkoituksella pidempää toistomäärää ja hyvällä tuntumalla.

Friday 17.6.2016 SYKEX

Scott-hauis suoralla 4x8x48kg
Hauiskääntö istuen kp kiertäen: maksimikutoset x3
Scott-hauis kp 3×12-13x16kg
Ranskalainen punnerrus tangolla 4x8x60kg
superina:
Ojentajapunnerrus pään takaa kp 3x12x26kg
Push down tangolla 3×10

Tosi hyvä käsipuserrus. Kovat liikkeet taas haballe ja oikkareille, sitten pumpilla loput. Karmeet pumpit. Maksimikutosissa vain 20s levot sarjojen välillä. Sarjoja meni 6-8 per setti.

ravinnetukku_header


Vastaa