Yhteenveto: viikko 18, 2017


Vapun jälkeinen treeniviikko. Tähän ei mahtunut kuin kolme treeniä. Kaikki sujuu, niin kuin pitää. Voimatasot nousee ja noissa podipäivissä saa lihakset hakattua tosi kipeiksi.

backgrip bunkkeri

Wednesday 3.5.2017 SYKEX

Penkkipunnerrus 4x5x120kg
Maastaveto 5x1x185kg
Julle SSB:llä 3x10x70kg
Staattiset vatsapidot kuminauhalla 3x5x10s

Melkolailla puhdas voimapäivä. Penkki ei painanut yhtään mitään, eikä myöskään nuo ykköset mavessa. Tästä menn”n koko ajan eteenpäin. Tuo julle oli itselleni avian uusi like safety barilla tehtynä. Iso muutos liikkeen haastavuuteen on tuolla painopisteen muuttumisella.

Wednesday 26.4.2017 SYKEX

Olankohautukset tangolla 4×10-12x110kg
Vipuvarsisoutu istuen 12,11,10,8×42,5kgkäsi
Ylätalja kapealla kahvalla 3x10x85kg, 10x80kg, 10x60kg
Avustettu leveä leuanveto 4×10-12
Pidot kyykkytangolla 4x20s x210kg, 20s x250kg

Malmia lisää liikkeisiin ja reipasta meininkiä päälle. Upeesti kulkee. Kovia pitoja taas tangolla niskassa.

Saturday 6.5.2017 SYKEX

Pystysoutu tangolla 4x12x57,5kg
Dippi lisäpainolla 5,5x70kg, 4x55kg
Vipunostot sivulle + eteen 4×12-15x10kg + 4x10x10kg
Scott-hauis tangolla 4x10x32,5kg tasan minuutin palautukset.
Scott-hauis kp 3x10x17kg

Olkapää on tässä kipuillut kierroissa ja ottanut itseensä varmaan kädenväännöissä :) Dipissä hyvät sarjat kivuista huolimatta, kevyemmällä ei enää kyennyt sarjoja jatkamaan.

rav


Vastaa