Yhteenveto: viikko 19, 2017


Neljä treeniä mahtui tähän viikkoon. Osa tosi kovia ja osa ihan onnettomia olkapäävaivan takia. Tein sellaisen päätöksen, että parantelen nyt tuon kuntoon, ettei satu mitään vieläkin enemmän aikaa vievää. Käden sivulle kohotuksessa tuntuu pientä vihlontaa ja tottakai kovilla painoilla treenaamisesta ei tule oikein mitään. Jotuu varomaan liikaa.

IMG_8935m
Monday 8.5.2017 SYKEX

Jalkakyykky 4x5x150kg
Polven ojennus 6,6,5 x90kg
Kapea lankkupenkki 5,4,4x130kg
Räjähtävä penkki 3x3x90kg
Reisine lähennyslaite 2×15 x pakka

Viikon startti suht iisillä kyykyllä. Ei kyllä painanut yhtään ja tuli jopa nopeasti ylös. Kapeassa lankussa tosi kovaa vääntöä lyhkäsillä sarjoilla.

Wednesday 10.5.2017 SYKEX

Olankohautukset tangolla 4×10-12x115kg
Vipuvarsisoutu istuen 12,12,10,9x40kg/käsi
Ylätalja kapealla kahvalla 4x10x85kg, 12x60kg
Avustettu leveä leuanveto 4×10-13
Vartalonkierrot laitteessa 3 sarjaa

Painoja lisää. Ylätaljan tein nyt lattialla istuen. Sai venytettyä koko selän maksimaalisesti. Nyt jäi tankopidot pois ja säästelin vähän koko roppaa.

backgrip bunkkeri

Friday 12.5.2017 SYKEX

Penkkipunnerrus 5,5,4,3,3x136kg
Julle SSB:llä 3x10x75kg
Lantionnosto laitteessa 7,11 x85kg
Vatsarutistus taljasta 3×10-13x50kg

Tässä kierrossa ei tule maastavetoa ollenkaan, ainoastaan apuliikkeet. Penkissä kova treeni, jota häiritsi oikean olkapään kipu. Kiertäjässä on jotain pientä rasitusvammaa. Ihan hyvin meni kuitenkin.

Sunday 14.5.2017 SYKEX

Pystysoutu kp 4x15x16kg
Scott-hauis tangolla 4x12x35kg tasan minuutin palautukset.
Scott-hauis kp 3x10x17kg

Säästelen nyt olkapään kuntoon, joten kaikki sitä rasittava pois tästä treenistä. Suunnilleen pelkät hauispumpit.

ravinnetukku_header


Vastaa