Yhteenveto: viikko 26, 2017


Kevennetyn viikon jälkeen taas tositoimiin. En kirjannut tuota kevennettyä tänne treenibunkkeriin ollenkaan. Pääosin se meni kuitenkin niin, että tein ihan normaalin ohjelman mukaan, mutta vähentelin liikkeistä sarjoja pois. Jotkin liikkeet vaihdoin kokonaan toisiin, yleensä kokonaisrasitukseltaan kevyempiin. Tämä eka kovempi treeniviikko meni loistavasti, ja ilmeisesti energiatankkaus/kevennys tuli tarpeeseen.

selll

Tuesday 27.6.2017 SYKEX

Penkkipunnerrus 10,10,8 x120kg
Peck-deck 3×12
Polven koukistus laite 3x12x55kg
SJMV 3x10x110kg
Vatsarutistus kuminauhalla 3×20

Tästä taas treenit käyntiin. Penkki jatkuu hyvällä sykkeellä ja tuntumalla. Takareiskoille myös hyvät venytykset.

Thursday 29.6.2017 SYKEX

Pystysoutu kp 3x15x26kg
Vipunostot sivulle kp + vipunostot eteen kp superina 3×15
Dippi 3x10x50kg
Scott-hauis tangolla 4x10x46kg
Scott-hauis kp 2x10x16kg

Olkapäät levon kautta testiin ja hyvähän noita oli paukuttaa. Samat käsille ja homma valmis.

Friday 30.6.2017 SYKEX

Hack-kyykky 10x120kg, 8x130kg, 6x140kg, 4x150kg, 6x140kg, 8x130kg
Polven ojennus yhdellä jalalla 10x25kg
Reisien lähentäjälaite 3xMAX x pakka

Eipä tähän tarvinnut, kuin vetää puoli tuntia hackia ja pienet muut hömpät päälle. Oli etureiskat reenattu, samoin sisäosat.

Sunday 2.7.2017 SYKEX

Olankohautukset tangolla 4x12x120kg
Vipuvarsisoutu edestä 4x10x45kg/käsi
Ylätalja istuen lattialla, maksimivenytys 4x12x70kg
Leuanveto ylileveällä otteella 4×10 kuminauhalla
Voimapyörä 2×15
Vatsarutistus penkissä 2x MAX
Vartalonkierrot laitteessa 2x12x50kg

Yksi selkäjumppa jäi tässä keventelyiden aikana väliin ja nyt olikin jo intoa tehdä runttausta myös takaosille. Vatsaa rutistelin myös vähän enemmän.

ravinnetukku_header


Vastaa