Yhteenveto: viikko 50


Tässä viikon 50 kaikki harjoitteet. Oli siis taas voimapainotteisen viikon vuoro. Ihan ihmetytti päivästä toiseen, miten kovaa vauhtia voimatasot kehittyy tässä pitkän dieetin jälkeen. Kaikkiin liikkeisiin saa laittaa koko ajan lisää painoa ja toistoja tulee siltikin vielä enemmän. Sinällään ihan normaalia, että dieetistä toipuu nopeasti, kunhan vain ei rajoita energiansaantia, vaan menee ihan fiiliksen mukaan. Tätä fiilistelyä on luvassa siis vielä parisen viikkoa ja sitten alkaa suunnitelmallinen treenaus kohti uutta kehitystä.

IMG_20131210_102013mpUusi reenipaita, parempi mieli.

Monday 9.12.2013 BB-GYM

Penkkipunnerrus kp 6,6,7x51kg
Dippi 5x8x50kg
Pystysoutu tangolla, leveä ote 4x8x55kg
Polven ojennus laite 3x8x95kg
Pohkeet laitteessa, jalat suorina 3x6x100kg

Kaikkiin liikkeisiin selvää parannusta viimekertaiseen vastaavaan verrattuna. Kässäripenassa jäi niin paljon varaa kutosissa, että vedin vikassa seiskan. Dipit oli ehkäpä nihkeintä tässä treenissä. Hienosti nousee voimatasot.

 IMG_20131210_105726mLantionnoston ylävaihe, selkä täysin pyöristynyt.

Tuesday 10.12.2013 BB-GYM

SJMV korokkeella seisten 3x6x132,5kg
Läpivedot alataljassa 4x8x50kg
Leuanveto leveällä mo 6x6x6,25kg
Alatalja kolmiokahva 5x8x95kg
Lantionnostot lisäpainolla 3x15x33,7kg

Nousujohteista treeniä. Kulkee mahtavasti ja oikein tuntuu, kun kroppa vahvistuu.

IMG_20131212_131323m 170kg

Thursday 12.12.2013 BB-GYM

Jalkakyykky tangolla 5x3x170kg lyhyet palatukset
Scott hauis suoralla tangolla 3x6x52,5kg
Käsipainohauis kiertäen 3x6x28,7kg
Pystypunnerrus vapaalla tangolla, istuen 4x6x62,5kg
Ranskalainen punnerrus 3x6x62,5kg
Ojentajatyöntö ylätaljasta narulla 3x6x25kg +vikassa rest pauset

Kaks tyyppiä oli salilla mun lisäksi ja just toinen niistä teki hackia juuri silloin kun olin itsekin motivoitunut sitä tekemään. Ei auttanut, kuin mennä tangon alle ja syväkyykätä normisti. Hyvin liikkuu romut, vaikka en olekaan kyykännyt juurikaan kolmeen kuukauteen. Kaikkiin liikkeisiin sai lisätä painoa. Pystäri teen istuen vapaalla tangolla ilman selkänojaa. Vyötä pidän kuitenkin. Ojentajille vikana liikkeenä uusi liikevariaatio jossa tehdään ylätaljasta työntöjä kropan eteen yhdellä kadellä, pitää joskus kuvata videolle tuo liike.

 

Friday 13.12.2013 KARJALAN KUNTOPAJA

Penkki tangolla 5x5x115kg
Viparit rinnalle kp 3x8x24kg
Leuanveto kapea vo 4x6x15kg
Alatalja yhdellä kädellä 4×6/käsi x60kg
Vatsarutistus taljassa 30,30,35 x80kg

Treenit Nurmeksessa. Kaikki ole ihan kevyttä pas**aa. Kovaa vauhtia nyt vahvistuu voimien osalta, että ihan ihmetyttää.

 

Sunday 15.12.2013

Lenkkeilyt 30min

Venyttelyt koko ropalle 30min

IMG_20131123_162859mPoika näyttää jo mallia voimanostajille. Myötäote, ei mitään ristiotteita 😉


Vastaa