Yhteenveto: viikko 51


Tämä viikko meni pumppaillen ja vielä tänään sunnuntaina voimapainotteinen päivä jaloille. Sekä sarjakestävyys, että voima ovat kehittyneet nyt dieetin jälkeen todella hyvin. Tästä on hyvä aloittaa uuden lihasmassan kasvatus tässä vuoden viimeisellä viikolla.

 

Monday 16.12.2013 BB-GYM

Vinopenkkipunnerrus laite 17,17,16,14,13×27,5kg/käsi
Dippi 12,12,12,12,11x20kg
Viparit sivulle kp 17,17,17,15,14x12kg
Vipunostot taakse kp 17,17,15,15x8kg
Polven ojennus laite 15,15,13x65kg
Pohkeet seisten 15,15,13

Muuten lisäilin painoja, mutta dipistä otin kympin pois ja tein minsan palautuksilla niin monta 12 toiston sarjaa räjähtävästi, kuin pystyin. Neljä tuli, mutta viides jäi jo toiston päähän, joten siihen stoppi. Ojennukset hapotti taas ihan kauheasti, vaikka en muuta reisille tehnytkään.

 

Tuesday 17.12.2013 BB-GYM

Ylätalja mo 15,15,15,15x65kg
T-tankosoutu 15,15,15,15x35kg +yksi sarja pidoilla 5x35kg
Reisien lähentäjälaite 16,16,16,16x pakka
Polven koukistus 12,12,12,12x55kg
Voimapyörä 27, 21
Vatsarutistus taljasta 30,30,33x pakka
Vartalonkierrot 2x15x42,5kg

Mukavaa pumppailla, kun lihakset tuntuu räjähtävän. Nyt alkaa olla energiat kohdillaan. Aamupaino eilen 79,8kg.

 

Thursday 5.12.2013 BB-GYM

EDT-käsille

1) 15min:
Hauiskääntö tangolla 40kg 6,6,6,6,6,6,6,6,5,5,5,5,5,4,4
Push-down taljassa narulla 55kg 6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6

2) 15min:
Scott-hauis taljassa 55kg 6,6,6,6,6,6,5,5,5,5,5,5,5,4,4,4,3
Ranskalainen punnerrus suoralla tangolla 40kg 6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,5

Habaa ja oikkaria. Kyllä nää toimii ainakin vielä. Tää nyt oli viimeinen kerta tällaista tänä vuonna.

 

 Friday 20.12.2013 BB-GYM

Penkkipyramidi 6×107,5kg, 8×102,5kg, 10×97,5kg, 8×102,5kg, 6×107,5kg
Yliveto tangolla 3×12-15x43kg
Leuanvetolaite 15,14,13,12x45kg
Vipuvarsisoutu istuen kahdella kädellä 3×12-15x40kg
Superina:
Vipunostot sivulle kp 15,15,15,13,12x11kg istuen
Vipunostot eteen kp 15,15,15,14,13x10kg istuen

Vatsarutistus laitteessa 3x10x45kg
Vinovatsat koneessa 2x15x40kg

Viikon viimeinen rypistys ja pisin treeni. Sarjakestävyys on selvästi kohentunut tuossa penkkaamisessa ja on kyllä vielä enemmän muissakin! Selkä oli ihan hakattu noista seteistä. Viparisuperit on myös tuohon loppupuolelle aika kovaa matskua, väkisinkin tulee hyytyminen, mutta ei pidä vaan antaa periksi. Vikat tulee ihan tekniikan kustannuksella.

 

Sunday 22.12.2013 BB-GYM

Jalkakyykky tangolla 1x170kg, 2x180kg, 1x190kg, 6+6x140kg
Polven koukistus laite 3x10x70kg
Polven ojennus laite 10x90kg, 10x80kg, 10x70kg
Reisien lähentäjälaite 2×20
Pohkeet istuen jalat suorina 10x100kg, 10x90kg, 10x80kg

Yllättäen vielä sunnuntai-iltana salille. Voimapainotteinen kyykky ja vähän muuta kepeempää hömppää.

 

Tästä on mukava siirtyä joulun viettoon ja etenkin jouluruokien pariin. Oikein hyvää ja lämmintä joulua kaikille! Viettäkää yhteistä aikaa rakkaittenne kanssa ilman työkiireitä, LEVÄTKÄÄ!


Vastaa