Yhteenveto: viikko 13, 2014


Hauispainotuksen viimeinen treeniviikko. Tiesin jo ennen viikon alkua, että tästä tulee tuskainen viikko ja niinhän siitä tuli. Jokaisessa hauistreenissä sai hammasta purren viedä sarjoja eteenpäin, koska sattui niin pirusti. Nivelet tai jänteet eivät pahemmin rasittuneet koko blokin aikana, mutta itse lihaskudos hauiksissa ja forkuissa on ollut aivan lopussa. Tästä on hyvä jatkaa pienellä välijaksolle, jonka jälkeen alkaa uusi painotusjakso.

 

Monday 24.3.2014 SYKEX

Hauiskääntö tangolla 7x3x65kg
Hauiskääntö seisten kp 6,7,7x26kg
Vasarahauis istuen kp 5x6x25kg
Ylätalja leveä ote 4x8x70kg
Kulmasoutu kp 12,12,14x45kg

Hauistreenit jo todellista takkuamista. Kässärihauiksissa jo joutui tekemään vikoissa sarjoissa pysäytyksillä, kun ei jerkku riittänyt pumppaamiseen. Ylätaljan tein Supermassan opastamalla tekniikalla ja ainakin hyvä tuntuma siinä oli. Saa nähdä tekeekö tuolla tyylillä nyt pidempään.

 

Thursday 25.3.2014 SYKEX

Jalkakyykky 3x6x160kg
Hyvää huomenta tangolla 10,12,12x105kg
Voimapyörä 25,22,22
Vatsarutistukset ylätaljasta 10,11,12,13,14x40kg

Tänään kyykkäsin vähän isommalla ja jätin sitten jotain liikkeitä pois. Tosi hyvä ja yksinkertainen ylläpitävä harjoitus.

 

Wednesday 26.3.2014 SYKEX

Scott-hauis tangolla 4x10x40kg
Scott-hauis kp 4x10x13,5kg
Hauiskääntö taljasta 4x10x65kg
Penkkipunnerrus tangolla 5x5x130kg ENKKASARJA
Push down tangolla vataote 10,11,12,13x60kg
Vipunostot sivulle istuen 3×17,5kg, 12×12,5kg

Hauiksia kivistää jo siihen malliin, että oli yhtä tuskaa saada reeni läpi. Vielä ois tuo perjantain hauisjumppa, joka pelottaa jo nyt. Käsireenin jälkeen alkoi koskemaan päätä, kun on niskat niin jumissa. Penkissä ennätyssarjat, vaikka oli tosi ärsyttävä puristaa pää kippeenä. Loppureeni menikin sitten perseelleen.

 

Friday 28.3.2014 SYKEX

Triplasarja
Hauiskääntö tangolla 4x15x25kg (selkä seinää vasten)
Hauiskääntö vinolla penkillä kp 15,15,15,16×12,5kg
Scott-laite 4x12x6,25kg/käsi

Supersarja
Hauiskääntö maaten taljasta 5x15x40kg
Hauiskääntö seisten taljasta 5x15x40kg

Pystypunnerrus kp 11,12,12x30kg

Hyvä treeni jälleen. Nyt on hauikset niin tohjona, että ei tee mieli kyllä niitä reenata vähiin aikoihin. Laitetaan jotain uutta settiä ensi viikolla.

Ravinnetukku logo (ISO)


3 vastausta Yhteenveto: viikko 13, 2014

  1. CauntesLeher kirjoitti:

    Haluaisitko valottaa, että minkälainen on tuo Supermassan opastama
    ylätalja tekniikka?

    1. Tuukka Heikkinen kirjoitti:

      Tekniikka suunnileen sama, kuin mitä Maken ja Ari Uusitalon
      tekemässä melko tuoreessa tekniikkaopastusvideossa. Löytyy Maken
      Youtube-kanavalta.

      1. CauntesLeher kirjoitti:

        Kiitoksia :)


Vastaa