Yhteenveto: viikko 22, 2014


Tämä viikko oli ns. kevennetty viikko podailusta. Tämä on nykyään minulla tarkoittanut sitä, että treenaan vain ns. isot liikkeet ja nekin voimaperiaatteita käyttäen. Tämä on aivan erityyppistä harjoittelua ja kuormittaa enemmän hermostoa, kuin lihaksia. Tällä tavoin saa hyvin pidettyä voimatasot kevennyksen aikana ja on hyvä taas startata uusi podiviikko.

 

Monday 26.5.2014 SYKEX

Penkkipunnerrus tangolla 5x5x120kg, 1x130kg, 2x1x140kg
Vatsarutistus ylätaljasta kuminauhalla 5 sarjaa nousevilla kuormilla
Hauiskääntö seisten kp 10x20kg

Kevennetyn voimaviikon ensimmäinen treeni. Penkissä totuttelua kuormiin, ei painanut mitään. Vatsoille vähän napakampaa rutistelua ja hauiksille pelkkää lämmittelyä.

 

 

Wednesday 28.5.2014 SYKEX

Jalkakyykky 3x10x100kg
Polven koukistus laite 3x10x40kg
Reiden lähentäjät laite 3x15x pakka
Alatalja kolmiokahvalla 3x10x60kg

Kevyttä löysäilyä ilman päämäärää.

 

 

Friday 30.5.2014 SYKEX

Maastaveto 2x5x140, 3x180kg, 2x190kg, 1x200kg
Hauispyramidi tangolla 2x
Yhden käden ylätalja 2x10x40kg
Lantionnostot kp 15,20x30kg
Jalkojen kierrot penkillä 1x

Kevyen viikon vika reeni. Eräänlaisen personal bestinkin tein, kun huvikseen vedin tuon 200kg maasta. Enkka siksi, että en käyttänyt vyötä missään nostossa. Aiemmin en kylläkään ole edes ilman vyötä vedellyt. Muuten oli ihan hetken mielijohteesta nuo liikeet. Dipata piti isoilla, mutta olkapäät oli edelleen liian rasittuneet siihen hommaan

Ravinnetukku logo (ISO)


Vastaa