Yhteenveto: viikko 23, 2014


Voi voi tätä flunssaa. Viikko oli siis pienen sairastelun merkeissä vedetty. Muuta ei oikeastaan ole, nenä vuotaa vain kuin seula. Kyykätessä tuntui pahiten ja selällään tehtävissä liikkeissä joissa räkä valuu kurkkuun. Kelit oli myös kuumat ja laiskistivat pikkuisen entisestään velttoa miestä. Lisäsin tässä uudessa ohjelmassa treenikertojen määrän viiteen viikossa, joten vähän erityyppistä ohjelmaa nyt tulee tämä jakso.

 

Monday 2.6.2014 SYKEX

Kesäkuun korkkaus.

Hauiskääntö seisten tangolla 5x5x52,5kg etukeno
Yhden käden hauiskääntö istuen 4x6x25kg
Ranskalainen punnerrus tangolla 5x5x70kg
Vatsarutistus ylataljasta 5x10x50kg
Vatsarutistus matolla lisäpainoilla 2x10x10kg, 2×10

Siinäpä ensimmäinen käsi-vatsapainotuksen treeni. Lyhyitä sarjoja isommilla painoilla. Habakäännössä kokeilin tollasta etukenoista asentoa ja sillä kyllä saa todella puhtaas vedettyä hauiksilla. Yhden käden hauiskääntö oli myös yllättävänkin sopiva liike lyhyille sarjoille. Vatsarutistukset oli todella tiukkoja sarjoja. Tuossa lisäpainoliikkeessä lopulta hylkäsin koko painon ja tein puhtaammin kympit niin, että kyykkypehmuste oli lantion alla. Pirun raskasta.

 

Tuesday 3.6.2014 SYKEX

Jalkakyykky 8x140kg, 6x150kg, 4x160kg
Askelkyykky tangolla 3x8x100kg
Voimapyörä 3×20
Ylätalja palloon nojaten 4x12x60kg
Alatalja kolmiokahva 4x8x80kg

Yllättävän hapokas treeni. Olen nyt ollut lievässä flunssassa viikon päivät, joten verottaa treenitehoja. Nokka vuotaa ja varsinkin aamuisin on aivan tukossa röörit. Pitää huomenaamuna tsekkailla vointia ja kattoa, kannattaako salille suunnistaa ollenkaan. Aamusta on vielä verenkuvan otto, joten pitää illalla topakasti tankata, että jaksaa paaston yli

 

Wednesday 4.6.2014 SYKEX

Scott-hauis tangolla 4x12x32,5kg
Scott-hauis kp 4x10x12,5kg
Push down tangolla 4x12x70kg ristari
Kickback kp 3x10x15kg
Voimapyörä 17,13
Lantionnostot kp 4x12x35kg

Treenailut edelleen nuhaisena. Mieletön hikoilu ja vaatteet märkinä. Nyt päivä lepoa ja tarpeeseen tulee tän olotilan takia.

 

Friday 6.6.2014 SYKEX

EDT-TREENI 1, 15 minuuttia
Hauiskääntö seisten suoralla tangolla
Ranskalainen punnerrus suoralla tangolla

EDT-TREENI 2, 15 minuuttia
Hauiskääntö alataljasta selällään
Push down taljasta narulla

Vatsarutistus ylätalja kuminauhalla 8×10
Istumaannousu 4×10

Pitkästä aikaa EDT-settejä. Ihan ok hapotus, vähän liian pienet painot kuitenkin. Ensi kerralla lisää painoa. Vatsarutistuksessa myös samaa paino-ongelmaa. Tmä oli nyt eka treeni uudenlaista settiä, joten tällaisia aina ilmenee.

Saturday 7.6.2014 GYM99

Penkkipunnerrus 2x5x125kg, 3x5x120kg
Ristitalja eteen 4x12x40kg
Vipunostot sivulle laite 4×20
Maastaveto kapealla 2x5x160kg, sumolla 2x5x140kg

Tämä treeni Kuopiossa. Flunssa edelleenkin heikentänyt treenaamista, mutta ihan kohtalaista kuitenkin. EDT-setit painoi penkatessa kovasti.

Ravinnetukku logo (ISO)Ravinnetukussa taas paljon uusia tuotteita, käykää tsekkaamassa!


2 vastausta Yhteenveto: viikko 23, 2014

  1. arttjuu kirjoitti:

    Kisa kuntoon liittyvä kyssäri ois et mitenkä noitten nesteitte
    kanssa pelaaminen onnituu kisoissa esim jos jonkun henkilön 100%
    rasvaton paino ois vaikka 81 kg vaikka niin alas ei rasvoja
    saakkaan ja maksimi paino cbb kisoissa olis se 79 kiloo niin
    onnistuuko sen jotenkin kikkailemaan siihen painorajan sisäpuolelle
    ?

    1. Tuukka Heikkinen kirjoitti:

      Suht helpostihan tuollainen parin kilon pudottaminen onnistuu.
      Kroppa pitää vaan saada hikoilemaan keinolla jos toisella, suoli
      tyhjennettyä, jos siellä jotain on ym. Hikoilemalla usein saa
      runsaastikin painoa alas punnitusta varten.


Vastaa