Yhteenveto: viikko 29, 2014


Tämä oli käsi-vatsa -jakson jälkeinen kevyempi treeniviikko. Siinä tein hyväksi havaittua 4-jakoista ohjelmaa, jota teen kovennettuna myös seuraavalla viikolla. Olkapää- ja rintatreenejä haittaa nyt oikean olkapään pienoinen vamma ja pahiten tuo näkyy rinnan eristävissä liikkeissä ja olkapääpunnerruksissa isommilla kuormilla. Saa nyt nähdä, miten tämä kevennys on vaikuttanut tuohon asiaan.

 

Monday 14.7.2014 SYKEX

Vinopenkki Smithissä 9,8,7,6x110kg
Penkki käsipainoilla 12,11,10x40kg
Scott-hauis tangolla 4x6x55kg
Hauiskääntö istuen kp 3x10x22,5kg

Kevyemmän treeniviikon startti. Tarkoitus oli tehdä vielä jotain eristävää rinnalle, mutta tuo olkapään kiputila juuri noissa liikkeissä esti suunnitelmat.

Thursday 24.10.2013 SYKEX

Jalkakyykky 2x6x165kg
Askelkyykky tangolla 10/jalka x105kg
Hyvää huomenta tangolla 11,12x105kg
Polven koukistus istuen 8x55kg
Polven ojennus istuen 9x60kg

Myös jaloille kevyempi jumppailu. Tosi raskas ilma oli salilla hengittää. Kosteusprosentti hipoi pilviä.

 

Thursday 17.7.2014 SYKEX

T-tankosoutu 3x9x60kg
Alatalja 2x10x85kg
Ylätatalja leveällä 2x10x90kg
Pullover alatataljasta 2x13x30kg
Voimapyörä 22,20
Vatsarutistus ylätaljasta kuminauhalla 4x20xpakka

Selkää rutistellen minimaalisella työn määrällä. Vatsoja reenatessa tuli yllättäen kiire ja piti lähtee vähän kesken reenin pois. Kyljet jäi tekemättä.

 

Friday 18.7.2014 SYKEX

Vipunostot sivulle 3xMAXx15kg
Vipunostot eteen 3xMAXx15kg
Vipunostot taakse 3xMAXx10kg
Pystypunnerrus kp 3xMAXx20kg
Push down 4x6x55kg
Yhden käden push down 3xMAXx15kg

Piti aloittaa reeni pystypunnerruksilla, mutta tuo olkapäävaiva estää nyt punnertelut ylöspäin isommilla painoilla. Epäilen nyt että noista kovista ranskalaisista punnerruksista on saanut tuo vain alkunsa. Ojentajat sai murjottua jotenkuten, vaikkakin push downissa jo kipuilua ilmeni.

 

Ravinnetukku logo (ISO)


Vastaa