Yhteenveto: viikko 33, 2014


Taas uusi viikko käyntiin. Alkuviikko meni paremmin, kuin kertaakaan tähän painotukseen ja se ilostutti mieltä. Loppuviikolla torstaina sain niskani kramppiin itseaiheutetusti ja tup perjantain treeni kärsi osittain myös siitä. Nyt on kuitenkin jo puolet takana tätä selkäsettiä, joten voiton puolella ollaan.

 

Monday 11.8.2014 SYKEX

Kulmasoutu tangolla 7x5x120kg
Kulmasoutu kp 4x7x50kg
Levytankosoutu maaten vinopenkillä 3x12x65kg
Leuanveto myötäotteella 5x6x6,5kg
Vinopenkki käsipainoilla 12,12,12,9+5x35kg

Aivan tosi hyvä treeni. Selkä alkaa vastaamaan kovempaan kuormitukseen ja ottaa siis hyvin treeniä vastaan. Nyt pitää vaan keskittyä tekemään työ latseilla, kun mulla on ollut paha tapa supistella selkää lähinnä trapseilla. Katellaan, mitä tulee viikon kahdesta muusta selkätreenistä.

 

Tuesday 12.8.2014 SYKEX

Jalkakyykky 6,7x170kg
Askelkyykky tangolla 10/jalka x100kg
Hyvää huomenta tangolla 12,13x100kg
Pystypunnerrus kp 3x9x27,5kg
Voimapyörä 3 x MAXimit
Lantionnostot lisäpainolla 11,12,13x50kg

Viime viikko oli taukoa kaikista kyykyistä, joten nyt taas niiden pariin. Ei painanut mitään jaselvästi parasta kyykkäämistä taas tänä vuonna. Meikä on nyt voimien puolesta kokonaisuutena vahvempi, kuin koskaan ennen. Testailin myös pystypunnerrusta ja on tuo olkapää selvästi jo parempi. Pientä kipua oli havaittavissa, mutta pystyi kohtalaisella vastuksella jo tekemään.

 

Wednesday 13.8.2014 SYKEX

Alatalja tangolla, vastaote 4x10x80kg
Vipuvarsisoutu yhdellä kädellä 4x12x35kg
Leuanveto leveä mo 4×10
Alatalja yhdellä kädellä 4x8x40kg
Scott-hauis tangolla 4x10x40kg

Nopea ja tehokas treeni. Tein nyt liikkeet hiukan eri järjestyksessä, kuin viime viikolla. Tuollainen pieni muutos antaa aina erilaisen ärsykkeen tietyissä liikkeissä.

 

Friday 15.8.2014 SYKEX

T-tankosoutu laite 9x6x60kg, 5x60kg

Pudotussarja x4
Alatalja kolmiokahvalla 90kg 80kg 70kg 60kg

Supersarja 3x
Kulmasoutu myötäotteella, tanko 65kg
Kulmasoutu vastaotteella 65kg

Vipunostot sivulle, vinopenkissä kyljellään 3x15x8,5kg
Vipunostot sivulle seisten 2x13x14kg
Ranskalainen punnerrus käsipainoilla 4x11x17,5kg

Tää perjantain treeni on jotenkin pakkopullaa, eikä tule sellaisia poltteita, kuin olisi tarkoitus. Ensi viikolle on vähän muunneltava tätä. Oikeastaan ainut mikä toimii, on tuo alataljapudotussetti.

 

Ravinnetukku logo (ISO)


Vastaa