Yhteenveto: viikko 1, 2016


Jaahas, se onkin taas vuosi vaihtunut ja mennyt vuosi olikin menestyksekäs. Tuli siinä kilpailullisesti saavutettua taas ihan hyviä tuloksia. Voitin kolmannen SM-kultani ja ensimmäisen Pohjoismaiden mestaruuteni. Keväällä homma jäi hiukan vajaaksi sairastelun myötä, mutta tuli sieltäkin oikeastaan paras mahdollinen tulos siihen nähden. Valmennettavani pärjäsivät suht hyvin omissa koitoksissaan, joten tästä on hyvä lähteä jatkamaan, kukin omalla tyylillään, kohti kovempia suorituksia.

Itselläni harjoittelu on ollut reilun kuukauden täysin voiman hankintaa voimanostoperiaatteella. Koitan saada nyt nuo voimatasot kovemmiksi, kuin koskaan ja se alkaakin olla jo saavutettu. Motivaatio voimanhankintaan on kova, kun taas lihasten hankintaan aika vähäistä.

12471038_10208386308161230_507749737_o

Vedoissa kolmosia 190kg:lla. Opettelua vielä.

Monday 28.12.2015 SYKEX

Jalkakyykky 1,1x190kg
Polven ojennus 6,7,6x90kg
Polven koukistus 3x8x50kg
Vatsarutistus taljassa 3×8-10x55kg
Alaselkänostot lisäpainolla 3x12x11kg

Tavoite kyykyssä oli 3×3. Se oli liikaa ja tyytyminen pariin ykköseen. Omia enkkoja kuitenkin raakana.

Wednesday 30.12.2015 SYKEX

Penkkipunnerrus 7,6,6×132,5kg
Ylätalja leveä vastaote 3x10x100kg
Yläselkäsoutu roikottaen 3xMAX
Superina:
Hauiskääntö selän takaa yhdellä kädellä 3x12x30kg
Hauiskääntö taljasta 3x12x60kg

Voimapyörä jalat korokkeella 3×15

Hyvin menee. Punnerrus kulkee ja paikat alkaa olla taas täysin kunnossa. Tässä oli vuoden 2015 viimeinen treeni!

Friday 1.1.2016 SYKEX

Uuden vuoden korkkaus.

Maastaveto 3,3,2x190kg
Hyvää huomenta tangolla 2x6x110kg, 7x110kg
Pystypunnerrus Smith 2x5x95kg + Viparit sivulle kp 2x10x21kg
Lantionnostot vinolla penkillä 3 settiä staattisilla ja rutistavilla

Apuliikkeen vaihto etukyykystä hyväksi huomeneksi. Vedoissa ihan perkeleesti opeteltavaa, mutta pikkuhiljaa se tekniikka alkaa aukeamaan. Pitää vaan rohkeasti muuttaa vanhoja toimintatapoja.

Sunday 2.1.2016 SYKEX

Penkkipunnerrus 5x8x60kg nopeus
Dippi lisäpainoilla 1x80kg 3 negatiivista 80kg:lla, 6x60kg
Kuminauhajumppaa ylävartalolle
Maastavedon tekniikkaa

Olihan siinä ihan tarpeeksi. Penkeissä eri otteita ja tankoa pidin eri kohdassa kämmentä. Jos tuotakin vähän treenaisi. Dippi oli raskasta ja heilui pahasti, noilla kuormilla ei paljon ole varaa heilutella. Negatiivisia otin lisäksi ojentajille.

ravinnetukku_header

Aloittakaahan vuosi 2016 Ravinnetukun tuotteilla! Hyvin toimivat.

OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE TREENIBUNKKERIN SEURAAJILLE!


Vastaa