Yhteenveto: viikko 51, 2016

img_7490m

Tämä viikko meni vielä täysin puolitehoilla. Salille selviydyin tiistaina ja ihan vaan pientä uuden treeniohjelman sisäänajoa pystyi tekemään seuraavaa viikkoa varten. Seuraava ohjelmani on jo tuttu 4-jakoinen millä saan aina hyvin nostettua koko kropan takaisin hyvään rytmiin ja kovia treenejä kaikille lihasryhmille.

  1. päivä: Rinta + Hauikset
  2. päivä: Selkä + Vatsat
  3. päivä: Lepo
  4. päivä: Olkapäät + Ojentajat
  5. päivä: Jalat
  6. ja 7. päivä: Lepo

backgrip bunkkeri

Tollaisella kuviolla lähtee liikenteeseen. Ensi viikosta taas kunnolla. Toivottavastu nyt pysyy terveenä hiukan pidemmän aikaa.

ravinnetukku_header

Lue lisää

Yhteenveto: viikko 50, 2016

backgrip bunkkeri

Tämäpä olikin sitten kokonaan kuumeessa vietetty viikko. Makaamista ja niistämistä. Keuhkot täynnä limaa. Kaikkiaan tuli oltua kuumeessa 11 päivää. Astma pahentaa näköjään mulla pahasti näitä flunssia ja se ei ole yhtään hyvä asia. Nyt pitää vaan aina ottaa varman päälle tuon astmalääkkeen kanssa, kun alkaa joku perheessä sairastamaan. Oppia täytyy tästäkin. Ei siis paljon kerrottavaa.

ravinnetukku_header

Lue lisää

Yhteenveto: viikko 49, 2016

Viikko starttasi mahtavasti, mutta sitten alkoi alamäki keskiviikkona. Ensin sairastui poika kotona kovaan flunssaan ja siitähän se siirtyikin sitten minulleniin, että perjantaina joutui jo lähtemään kesken päivän töistä kotiin. Tauti koveni ja koko viikonloppu meni kuumeessa. Tämä oli viimeinen täsmälihasryhmätreeni ja ensi viikolla, jos salille pääsee, on tarkoitus aloittaa tasapainoinen nelijakoinen treeniohjelma.

guns

Eiköhän sitä kohta olla taas treenikunnossa.

Monday 5.12.2016 SYKEX

Kulmasoutu tangolla 5xx120kg
Kulmasoutu käsipainolla 5x6x52kg
Pullover kp 6x6x42kg
Hauiskääntö seisten kp 6x32kg, 4x6x29kg
Penkkipunnerrus 4x12x100kg

Voimareeni selälle höystettynä rintapumpilla. Erittäin hyvällä tatsilla kaikki läpi. Illalla vielä uimahallissa tunti.

joulu

Wednesday 7.12.2016 SYKEX

Alatalja kolmiokahvalla 4x10x80kg minuutin palautukset
Ylätalja leveällä kahvalla 4x10x75kg minuutin palautukset
Alatalja yhdellä kädellä 4x10x40kg ilman palautuksia
Vipuvarsisoutu ylhäältä 4×12 minuutin palautuksilla
Scott-hauis käsipainolla 4x12x13kg ilman palautuksia
Vipunostot taakse kp 4x12x13kg 30s palautukset

Happojen keräämistä tama treeni. Keskityin nyt vieläkin enemmän tuntumaan ja tein toiston pari lyhyempiä sarjoja, kuin normaalisti.

Thursday 8.12.2016 SYKEX

SJMV 3x10x130kg
Polven ojennus laite 10x60kg, 2x8x70kg, 2x10x60kg
Reisien lähentäjälaite + pohjenousut seisten 3x
Pystypunnerrus kp 4x12x30kg
Voimapyörä korokkeelta 20
Vatsarutistus ylätaljasta 3×20

Sairaaksi vetää oloa ja suosiolla kovimmat hengästymiset pois treenistä. Joka paikka täynnä limaa. Ihan mukiinmenevä jumppa siitä huolimatta.

ravinnetukku_header

Lue lisää

Yhteenveto: viikko 48, 2016

h1

Selkäjakso käyntiin ekalla kovalla viikolla. Toinen tulee vielä tämän päälle. Ihan mukavalta tuntui ja heti sai selkään kunnolla tuntumaa. Sellaista ei ole tainnut aina tullakaan, mutta nyt on tuntuma sinnekin saatu kuntoon. Eka treeni meni kotisalilla kellarissa ja olihan siinä taas vähän eri meininki.

Monday 28.11.2016 BODY CENTER

Kulmasoutu tangolla 6x8x110kg
Kulmasoutu käsipainolla 3×15/käsi x25kg ilman palautuksia
Pullover kp 3x18x25kg
Hauiskääntö tangolla 6x6x60kg
Penkkipunnerrus 15, 13,11x90kg

Porukoiden kellarissa heitetty treeni vähän pakon edessä. Siellä tuli vedettyä perusliikkeet vapailla painoilla. Muuhun tämän viikon treeniin tuo sali ei olisi soveltunutkaan.

Wednesday 30.11.2016 SYKEX

Alatalja kolmiokahvalla 4x12x80kg minuutin palautukset
Ylätalja leveällä kahvalla 4x12x70kg minuutin palautukset
Alatalja yhdellä kädellä 4x10x40kg ilman palautuksia
Leuanveto kapea vasaraote 4×12 minuutin palautuksilla
Scott-hauis käsipainolla 4x12x13kg ilman palautuksia
Vipunostot taakse kp 4x12x13kg minuutin palautukset

Kovatempoinen toinen selkäjumppa ja vähän muuta höttöä päälle. Komeesti hiki irtosi.

Thursday 1.12.2016 SYKEX

Joulukuun korkkaus.

Hack kapealla 4x10x105kg minuutin palautuksilla
SJMV tangolla 4x10x120kg
Pystypunnerrus kp 4x12x26kg
Vipunostot sivulle 2x16x13kg
Voimapyörä korokkeelta 16,13,10
Vatsarutistus taljasta 20xpakka
Vatsarutistus penkillä 2×20
Jalkojen kierrot penkillä 10/puoli

Jalat nopeesti hapoille ja sen jälkeen muiden lihasryhmien kimppuun. Oikeastaan oli tosi hyvä treeni kaikilta osin. Eilen mätkin kunolla hiilaria, joten virtaa riitti ihan reippaasti.

Friday 2.12.2016 SYKEX

T-tankosoutu 2x maksimikutoset
Alatalja leveä vastaote 4x pudotussarja 90,80,70,60kg
Tuettu T-tankosoutu 3 sarjaa Myötäotteella +3 sarjaaVastaotteella, kaikissa 1 pudotussarja
Vipunostot sivulle kp 10x10x10kg minimipalautukset
Push-down vastaotteella 4×10-12 x pakka

Volyymitreeni selälle erilaisien kombojen avulla. Maksimikutosissa esim. tehdään mahdollisimman monta kuuden toiston sarjaa puolen minuutin palautuksilla. Tehokas tekniikka.

ravinnetukku_header

Lue lisää