Yhteenveto: viikko 5, 2016


Tämä viikko sisälsi keveitä harjoituksia. Pääosassa oli harjoitustekniikoiden opettelua maastavedon ja jalkakyykyn osalta. Veto on näistä helpompi, koska olen tehnyt sitä niin vähän. Silloin jonkinlaisen tekniikan opettelu on luontevaa, koska ei tarvitse erityisemmin korjata aiemmin tekemiään virheitä. Tässä ainoastaan painopisteen saaminen riittävän taakse on aiheuttanut sen, että tekniikka on saatava uusille urille. Nyt se onnistuikin jo hyvin ja harjoituspainot kevenivät selvästi. Kyykky onkin sitten haastava, koska olen kyykännyt ns. bodityylillä yli 15 vuotta ja siinä jo urautunut tiettyyn liikerataan. Kyykyn saaminen jalkojen väliin on projekti nro1, että saa nuo pakarat ja takareidet vahvistumaan ja sieltä isommat voimat käyttöön.

Lieksan kaupunki palkitsi minut vuoden 2015 menestyneenä urheilijana stipendillä! Aika mahtava juttu!

Käykäähän tuolla diggaamassa -> https://www.facebook.com/CBBtuukkaheikkinen/

Tuesday 26.1.2016 SYKEX

Lankkupenkki 4″ kapealla otteella 3x5x130kg
Penkkipunnerrus 4x6x80kg nopeus
Yläselkäsoutu yhdellä kädellä kp 2x8x30kg
Dragonflaggeja 3x MAX
Hyppy ylös 3×5
Kuminauhajumppaa ylävartalolle

Mukavan kevyt treeni. Pitää vähän saada tiukemmaksi näitä lankkupenkkejä tulevaisuudessa.

poseee

Thursday 28.1.2016 SYKEX

Maastaveto 4x3xx185kg
Hyvää huomenta tangolla 6,7,8x125kg
Pystypunnerrus käsipainoilla 8,7,6x36kg
Viparit sivulle kp 3×6-10x21kg

Helkkarin hyviä vetoja ja irtosi tehokkaasti maasta. Eteenpäin menee nämäkin, kun vaan ei anna periksi. Pystärit välillä käsipainoilla, jos siihenkin ottaisi jonkun painotavoitteen tässä.

Friday 29.1.2016 BB-GYM

Penkkipunnerrus 5x5x120kg Stopeilla
Leuanveto 3x10x20kg
Yläselkä roikkuen 3×12
Superina:
Hauiskääntö selän takaa 3x11x30kg
Hauiskääntö alataljasta 3x11x60kg

Hauiskääntö seisten kp 2x7x26kg

Joensuun reissu ja aina yhtä mukava treenata BB-gymillä. Oranki ja kumppanit oli myös paikalla ja saatiin hyvin voimatietoutta taas ammennettua lisää.

ravinnetukku_header


Vastaa