Yhteenveto: viikko 7, 2016


Vain kolmen treenin viikko ja niistäkin kaksi helppoa treeniä. En nyt oikein pääse jyvälle, mikä vaiva mulla on tuolla nivustaipeen/lonkan/pakaran alueella. Pahenee aina kyykätessä ja varsinkin silloin, kun alan kiertämään jalkateriä ulospäin. Muuten ei olis mitään ongelmaa. Nyt tuo jo rajoittaa jonkin verran kyykkäämistä ja pettää nostoissa alta hitusen.
valm
Wednesday 10.2.2016 SYKEX

Penkkipunnerrus 5x3x127,5kg
Ylätalja vastaote 3×10-12 x100kg
Hauiskääntö otsalle ylätaljassa 3x10x pakka
Hauiskääntö Scott kp 3x10x16kg
Hauiskääntö seisten kp 8x27kg
Dragon falggeja 3sarjaa

Voi sanoa, että tässä oli viimeinen helppo penkkitreeni vähään aikaan. Nyt nousee prosentit sitten ihan mukavasti ja saa nähdä miten ukon käy. Aika pumppailua oli tämä treeni kaikelta osin, yritin vaan tuota räjähtävyyttä pitää kaikissa liikkeissä yllä.

Thursday 11.2.2016 SYKEX
Jalkakyykky 2x5x165kg
Box-kyykky 3x165kg, 3x6x130kg
Lantionnostot laitteessa 3x8x75kg
Loitontajat ja lähentäjät pari settiä molempia
Polven ojennukset 4x5x50kg räjähtävä
Lähentäjässä jotain häikkää, joten tein vaan pari kovempaa sarjaa ja vaihdoin boxille. Ihan hyvää vaihtelua ja ei tule niin kovaa ärsykettä tuonne kipualueelle. Lantionnostot eri tekniikalla ja nopeammalla nostolla
Sunday 14.2.2016 SYKEX
Lankkupenkki 4″ kapealla otteella 2x5x130kg, 2x5x120kg
Penkkipunnerrus 3x6x80kg nopeus
Takaolkapääsoutu kp 2x10x32kg
Vatsarutistukset  2x10x50kg
Tää treeni piti tehdä lauantaina, mutta siirtyi päivällä eteenpäin. Tein vähän säästellen, koska kova 90% penkki on tulossa jo tiistaina.
Ravinnetukku logo (ISO)
Muistakaahan osallistua tuohon mun kisaan, sinne vielä vastauksia mahtuu ja voit voittaa hyvän palkinnon!

Vastaa