Yhteenveto: viikko 42, 2016


Huh, olipahan tiukka treeniviikko. Oli jo tiedossa, että minulla jää perjantain treeni väliin, joten vetäisin neljä suht kovaa treenipäivää putkeen. On aina kuormittavampaa treenata useita treenipäiviä putkeen ilman välissä olevia lepopäiviä. Kroppa ei pääse isommin palautumaan, kuin vasta tuon treeniputken jälkeen. Tuon nelipäiväisen jälkeen tulikin sitten vastaavasti neljä ”lepo”päivää. Treenit sujui ehkä jopa paremmin, kuin osasin odottaa. Saa nähdä mitä tuleva viikko tuo tullessaan.

backgrip bunkkeri

Monday 17.10.2016 SYKEX

Alatalja leveällä 7,8,8x110kg + 8x90kg
Ylätalja niskan taakse 3x8x90kg + restpauset
Vipuvarsi ylhäältä 2x15x25 yhdellä kädellä + pari sarjaa kahdella kädellä
Kulmasoutu kahvakuulalla 1 sarja per käsi huippusupistuksella
Scott-hauiskääntö 10,8,6,4x40kg minuutin palautuksilla + 10,8,6,6x25kg puolen minuutin palautuksilla
Yhden käden hauis selän takaa taljassa 2x
Hauiskääntö myötäotteella 2x10x30kg

Vähän sekalaisen treeniviikon aloitus. Pitää nyt kattoa, miten näitä treenejä säveltää parin viikon aikana. Runko on kuitenkin olemassa ja kovaa on tarkoitus vetää joka reeni.

Tuesday 18.10.2016 SYKEX

Hack-kyykky pyramidi 10x110kg, 8x130kg, 6x150kg, 4x170kg, 6x150kg, 8x130kg, 10x110kg
Polven ojennus 2x10x20kg yhdellä jalalla 2x12x45kg kahdella jalalla
Vatsarutistus matolla 2×25

Ytimekäs etureisitreeni. Tuosta nelosen sarjasta sain tehtyä itse vain yhden toiston, muut tuli vähän autettuna. Koville otti tuo setti. Etureisien päälle oli tarkoitus tehdä vielä vatsat kovaa, mutta jalat oli liian voimattomat tukemaan mitään liikettä.

Wednesday 19.10.2016 SYKEX

Vinopenkki Smith 10x80kg, 8,8,7x100kg, 6x90kg, 8x80kg, 12x60kg
Ristitalja ylhäältä 15,15,13,14,12
SUPERI:
Pystysoutu tangolla 4x15x40kg
Pystypunnerrus tangolla 4×10-15x40kg

Vipunostot sivulle istuen 4x16x12kg

Ylärinnalle rintatreeni ja siihen päälle nopeasti vedetty olkapääpumppi. Hyvin vetää tukkoon noilla rintasarjoilla, joissa painoja ja sarjapituuksia vaihdellaan lennosta. Taisi vaihdella penkin kulmakin.

Thursday 20.10.2016 SYKEX

Vatsarutistus jyrkässä penkissä 4x 10-15 autettuja
Vatsarutistus pallolla 3×20
Vatsarutistukset taljasta 5 sarjaa
Polven koukistus laitteessa 3x12x25kg yhdellä jalalla + 3x10x45kg kahdella jalalla
Pakarapotku laitteessa 2×10-15x100kg
Reisien lähentäjälaite 4×12-15x pakka

Vatsoille voluumisettiä ja niin myös takareiskoille. Nyt jätin suorinjaloin liikkeen pois kokonaan ja keskityn puristelemaan koukistuksilla.

ravinnetukku_headerTukussa huiput pitkät rannesiteet, käy tsekkaa!


Vastaa