Yhteenveto: viikko 46, 2018


Tää oli pikkuisen tsekkausdieetin eka viikko. Tarkoitus on vetää pari viikkoa suht kovilla miinuksilla, joka tarkoittaa noin 2000kcal ruokavaliota. Otan kuntoa pikkuisn paremmin esiin ennen kuntotsekkausta tulevaisuutta varten. Nyt jo näkee, että aika hyvä kondis on näin reilu 80 kiloiseksi kynäniskaksi, joten ihan hyvin näyttää treenit uponneen. Aika kova ohjelma tämä oli taas startata ja siihen vielä iski niskan ongelmat taas takaisin, niin ei helppoa ollut.

backgrip bunkkeri

Ostakaahan backgrippiä pukinkonttiin!

Monday 13.11.2017 SYKEX

Smith-vinopenkki 6×112,5kg, 3x6x110kg
Penkkipunnerrus kp 3x10x42kg
Superina:
Peck-deck 3×10
Etunojapunnerrus jalat korokkeella 3x MAX

Scott-hauis vertikaalissa 4x9x40kg
Hauiskääntö istuen kp 3x10x21kg
Scott-hauis kp 3x10x16kg
Reisien lähentäjälaite 3x MAX

Tästä dieettipariviikkoisen eka treeni. Tuttu ohjelma kyseessä ja hyväksi todettu. Punnerrukset takkuaa, kun ei oikein ole tullut nyt rintaa treenattua yhtään viime viikkoina.

Tuesday 14.11.2017 SYKEX

Hack-kyykky 3x6x150kg
Askelkyykky tangolla 2x8x100kg
Hyvää huomenta 3x10x100kg
Polven koukistuslaite 2x12x45kg
Polven ojennuslaite 2x8x75kg
Pohkeet seisten laite 3x10x220kg

Tosi aamuinen jumppa, niin varoin vähän tuot hackia. Muutenkin odotetun nihkeää taas paukauttaa tämä treeni taas tulille.

Thursday 16.11.2017 SYKEX

T-tankosoutu laitteessa 4x10x50kg
Alatalja kolmiolla 3x10x80kg
Ylätalja lapiolla 3x10x80kg + yksi sarja niskan taakse
Pullover kp 3x13x32kg
Voimapyörä 3×17
Vatsarutistus taljasta 3x10x45kg
Vartalonkierrot laitteessa 2×10
Vinovatsat laitteessa 2×15

Taas on niskat rasittuneet tuosta tiistain jalkatreenistä. Yöllä tui heräiltyä monta kertaa kipujen kanssa ja sitten vaikuttaa koko päivän sujuvuuteen.

Friday 17.11.2017 SYKEX

Pystypunnerrus laitteessa 4x6x35kg
Pystysoutu kp 3x12x23kg
Vipunostot sivulle 4x13x8kg
Dippi 3x10x50kg
Push down tangolla 3x10x pakka+20kg
Superina:
Kick back taljasta
Vipunostot sivulle kp

Tähän viikon vika rykäisy ja taitaa olla kepein näistä kaikista neljästä treenistä. Paikat aika hellänä ohjelman vaihdoksen myötä.

rav


Vastaa