Yhteenveto: viikko 49, 2017


Kolme treeniä putkeen tuli alkuviikosta. Sen jälkeen autolla ajoa koko torstai. Vielä yksi treeni perjantaina. Olen nyt keskittynyt erityisesti jalkojen treenaamiseen ja ne tuleekin kahdessa treenissä viikkotasolla. Onneksi vastaavat hyvin harjoitteluun ja alkavat olla hyvässä iskussa. Tähän on vielä tullut sählyt ja luistelut päälle, joten rasitetta riittää.

ravRavinnetukussa maustettu ja maustamaton HCT-heraproteiini vain 39,90€ 4kg. HALPA!

Monday 4.12.2017 SYKEX

Penkkipunnerrus Smith 3x6x120kg, 2x5x120kg
Vinopenkki kp 2x10x42kg, 9x42kg
Reisien koukistuslaite 10,8,8,7x60kg
SJMV kp 3x11x52kg/käsi

Hyvä treeni, hiukan säästelin tuossa ritatreenissä ja keskityin huolellisemmin takareisien treenaamiseen. Hyviä toistoja tulikin.

Tuesday 5.12.2017 SYKEX

Hack-kyykky kuminauhalla 3×10, 4x6x80kg
Polven ojennus 10,10,8,8x50kg
Reisien lähentäjälaite 3xMAX x pakka

Hyvin yksinkertainen, mutta tuskaisa etureisitreeni. Hackiin viritin niin jäykän kumin, että yksistään sill teki mukavaa reisille. Kymppisarjoilla nousut 80 kiloon asti, jolla sitten varsinaiset kovat sarjat. Hömpät päälle.

Wednesday 6.12.2017 SYKEX

Kulmasoutu 4x15x100kg
Vipuvarsisoutu edestä 4×10-12x40kg/käsi
Ylätalja kapealla 4x10x80kg
Ylätalja lapiolla niskan taakse 3x12x70kg
Voimapyörä 3×20

Pakon sanelemana tämä treeni jo tänään. Reissupäivä tulossa huomenna, joten ei ehdi treenaamaan. Hyvät pumpit selkään.

Friday 8.12.2017 SYKEX

Pystypunnerrus laitteessa 4x8x30kg/käsi
Dippi lisäpainolla 3x6x60kg
Liikeparina viparit sivulle ja viparit eteen 3×6, 3×10
Hauiskääntö vertikaalissa + pystypunnerrus kp 3×10, 3×8
Vatsarutistus taljasta 3 x MAX

Lähes sama treeni, kuin viime viikollakin. Toistoja tuli vaan raskaissa punnerruksissa enemmän. Aivan odotettua.

A1 OHJELMAT MAINOS


Vastaa