Yhteenveto: viikko 50, 2017


Vuoden viimeisiä viikkojahan tässä vietetään ja joulukin lähestyy. Eipä nämä vikat viikot sen kummempia ole treenien puolesta kuin muutkaan. Joinakin vuosina olen ajoittanut lepojakson tähän pyhien ajalle, jolloin muutenkin perhe on lomalla duunista. Voi olla, että nytkin tulee pari ylimääräistä lepopäivää, mutta that´s it.

25008221_1873815209599131_562811917467385856_n 25008724_169892600280721_7452095663916974080_n

Monday 11.12.2017 SYKEX

Penkkipunnerrus 11,8,8,x120kg
Vinopenkki laitteessa 8,7,6x40kg, 9x30kg
Reisien koukistuslaite pyramidina kaikkiaan 7 sarjaa
SJMV kp 2x11x52kg/käsi

Normipenkkiä ja takareiskat. Aika maksimikeskittyminen oli kaikissa liikkeissä, koska liikkeitä on niin vähän.

Tuesday 12.12.2017 SYKEX
Jalkakyykky kapealla Smithissä 4x6x140kg, 2x6x120kg
Polven ojennus yhdellä ja kahdella jalalla 8 sarjaa
Reisien lähentäjälaite 3xMAX x pakka

Pelkistetty etureisien eristäminen. Hyvin toimi. Kropan saa pidettyä pystyssä tuossa Smithissä ja pääsee puskemaan etureiskoilla ihan pohjasta asti.

backgrip bunkkeri

Thursday 14.12.2017 SYKEX
Olankohautus tangolla 4x10x120kg
Vipuvarsisoutu edestä 4×12-13x40kg/käsi
Ylätalja lattialla istuen kapealla 4x12x75kg
Ylätalja eteen lapiokahvalla 4x10x80kg
Voimapyörä 3×21

Ihan vaan perinteinen selkäjumppa. Vasemman käden kyynärvarsi vihloo tietyissä selkäliikkeissä, joten eipä tehdä niitä sitten.

Friday 15.12.2017 SYKEX
Pystypunnerrus laitteessa 9,8,8,8x30kg/käsi
Dippi lisäpainolla 3x9x50kg
Liikeparina viparit sivulle ja viparit eteen 3×10, 3×8
Hauiskääntö vertikaalissa 4x10x50kg
Hauiskääntö kp + Pystypunnerrus kp 3×10, 3×10
Vatsarutistus taljasta 4 x MAX x55kg

Tosi hyvä treeni. Ehkäpä paras tähän ohjelmaan. Kaikki sujuu, kuin rasvattu.

ravinnetukku_headerMuistakaahan Ravinnetukun huikea HCT-heraproteiiniale.


Vastaa