Yhteenveto: viikko 45


Tässä kaikki viimeisen kovan treeniviikon harkat. Jokaisen punttitreenin päälle tuli taas lisäksi aerobinen pätkä crossarilla 10-13 minuuttia. Paino kävi alimmillaan tällä viikolla 74,2 kilon lukemassa. Ihmeissäni olen painon kanssa, koska se on pysynyt noin kaksi viikkoa aikalailla samassa, mutta kunto taas tiukentuu ihan silmissä. Ei haittaa, mutta ihmetyttää. Maksimisarjapainoni saa olla 78 kiloa ja epäilen sen olevan puntarilla jotain 73 kg.

MMviikko-kansi

Monday 4.11.2013 BB-GYM

Vinopenkki Smithissä 4x7x110kg +5x90kg ylileveä ote
Penkki käsipainoilla 16,14,13x41kg
Superina:
Ristitalja eteen 3x12x30kg
Etunojapunnerrus rystysillä 18,18,16

Hauiskääntö tangolla 4x8x50kg
Hauiskääntö istuen kp 11,11,12x21kg
Scott-hauis kp 3x10x16kg
Vasarahauis kp 20x16kg -> 16x16kg -> 8x11kg pudotussetti

Vähän liikkeidenvaihtoja viimeviikkoiseen, koska olin nyt ruuhka-aikaan salilla. Kyllä ne voimat vaan säilyy kohtuullisena ihan dieetin loppuun asti. Varsinaista voimattomuuden tunnetta ei nyt tullut ollenkaan, vaan virtaa riitti ihme kyllä.

 

Tuesday 5.11.2013 BB-GYM

AAMULLA:
Alatalja puolileveä lapiokahva 10,10,10,11x100kg
Ylätalja leveä ote 3x12x85kg +Ylätalja niskan taakse 7x50kg
Vipuvarsisoutu 13,14,15x50kg/käsi + 9 toistoa kahdella kädellä
Pullover alataljasta 3x15x35kg
Yläselkälaite 12,8x50kg

PÄIVÄLLÄ:
Voimapyörä 30,20,17
Vatsarutistus taljassa 30,35,41 x70kg
Vartalonkierrot laitteessa 3×12/puoli x42,5kg
Vinovatsarutistus istuen taljasta 3×15/puoli x35kg
Vatsarutistus laite 2x

Tosi hyvät harkat niin aamulla, kuin päivälläkin. Motivaatio on nyt niin huippuluokkaa, että ei mitään ongelmia treenien läpiviennissä. Kuntopiiripäivä tähän väliin tulee kuitenkin tarpeeseen palauttavana treeninä.

 

Wednesday 2.10.2013

AAMULLA:

Kuntopiiri painoilla, 45min

Levytangolla, käsipainoilla ja omalla kehon painolla suoritettuja liikkeitä koko ropalle. 4 kierrosta ilman taukoja.

ILLALLA:

Kävelylenkki, 45min, syke 125-135 rpm

 

Thursday 7.11.2013 BB-GYM

AAMULLA:
Hack-kyykky 6,6,7x155kg +pudotus 8x100kg
Askelkyykky tangolla 2×10/jalka x100kg
Polven ojennus istuen 3x10x80kg +pudotus 10x35kg

PÄIVÄLLÄ:

Hyvää huomenta tangolla 14,15,16x100kg
Polven koukistus istuen 8x75kg, 2x8x70kg, 14x30kg
Reisien lähennyslaite 3x20x pakka
Pohkeet istuen jalat suorina 3x13x80kg
Reisien loitonnuslaite 1 MAX sarja

Voin sanoa, että nyt on voittajafiilikset. Tässä oli viimeinen kova jalkatreenipäivä tällä dieetillä ja ennen MM-kisaa. Ens viikolla tulee löysempää vielä kintut, mutta ei tällaista vastaavaa rytistystä. Kroppa on ajettu niin tyhjäksi, että raskasta oli ja pitää ollakin. Jotain bonusliikettä tuli silti tehtyä, että meni viimesen päälle

IMG_2255mp

Friday 8.11.2013 BB-GYM

AAMULLA:
Pystypunnerrus laite 4x6x50kg, 10x25kg
Pystysoutu kp 13,14,15x23kg
Vipunostot sivulle kp vinopenkissä 4x15x8kg
Takaolat peck-dekissä 2x15x10kg

PÄIVÄLLÄ:
Dippi 3x10x50kg
Pushdown vastaotteella ylätaljasta 3x13x55kg
Selän ojennus laitteessa 15×62,5kg, 2x15x57,5kg
Yhden käden ojentajapunnerrus laitteessa 1xMAX x50kg
Superina:
Kick-back 3x16x16kg
Viparit sivulle istuen kp 16,17,18x11kg

Siinä ne sitten oli. Nimittäin tämän dieetin viimeiset kovat treenit! Ensi viikko on kropan kuivattelua ja treenit enemmän pumppiluonteisia, niinkuin aina ennenkin olen valmisteluissani käyttänyt. Keho pitää nyt saada täyteen iskuun ja liika rasitus pitää ottaa lihaksilta pois. On mukavampi kisata lavalla, kun paikkoja ei kolota ollenkaan.

 

Saturday 9.10.2013

Kävelylenkki 30min, syke 130-140 rpm

Todella reipasta kävelyä pilkkopimeässä Mätäsvaarassa Marian kanssa. Lenkin jälkeen oli ihan kuollut olo ja tuntui, ettei elämästä tule mitään. Makoilemalla lähti ja saunat vielä päälle.

 

Sunday 10.10.2013

AAMULLA:

Renkaanvaihto autoon, pultit tiukalla J 30min

PÄIVÄLLÄ:

Kuntopiiri painoilla, 3 rundia, 30min

Venyttelyt koko kropalle, 45min

Isänpäivä meni vähän kevennellessä. Kuntopiiri oli hiukkasen kepeempi, kuin normisti ja illalta jäi kävelylenkki pois. Tässä oli kaikki kovemmat treenit ennen MM-kisaa. Kroppa on kivuton ja täydessä latingissa

IMG_4132mp2Tällainen oli kunto keskellä treeniviikkoa. Ihan hyvillä mielin sen suhteen. Tuohon, kun teen kuivattelut ja pienet tankkaukset, niin uskoisin kunnon lähentelevän 100% tasoani.

IMG_4226Kiitokset vielä FinnMaxille tätäkin kautta, olin päässyt lehtimainokseenkin asti! :)

Ja suosikaa ihmeessä Ravinnetukun nettikauppaa, mahtavat hinnat ja laadukkaat tuotteet, suosittelen.


Vastaa