Yhteenveto: viikko 48


Noniin, kun on taas päässyt ns. suunnitelmallisen treenin makuun, niin tässä kaikki treenit ekalta kunnon viikolta. Treenaan nyt niin, että volyymiviikko ja voimapainotteisempi viikko vuorottelevat. Tarkoituksenani on nyt nostaa voimatasoja, sekä valmistaa kehoa tammikuussa alkavaa ohjelmaa varten. Voimatasot varmasti nousevat mukavasti samalla, kun kehonpaino nousee ja treenaa isommilla kuormilla. Samalla on kuitenkin pidettävä ajatus kehoilussa ja pidettävä pitkiä sarjojakin hommassa mukana. Tämän viikon treenit olivat siis tuota voimapuolen viikkoa.

 

Monday 25.11.2013 BB-GYM

Penkkipunnerrus kp 3x6x51kg
Dippi 3x8x50kg, 7,6x50kg
Pystysoutu tangolla, leveä ote 4x8x50kg
Polven ojennus laite 3x8x90kg

Isompiin painoihin käsiksi tällä viikolla. Ei yllättänyt, että hyytyy. Ens kerralla menee jo paremmin. Penkki oli hyvää matskua.

 

Tuesday 26.11.2013 BB-GYM

SJMV korokkeella seisten 3x6x130kg
Läpivedot taljassa 8,8,8,9x pakka 75kg
Leuanveto leveällä mo 6x6x5kg
Alatalja ylävatsan korkeudelle 5x8x34kg/käsi
Voimapyörä 20
Lantionnostot lisäpainolla 4x15x32kg

Suorinjaloinvedot oli todella takkuista ja raskasta. Välillä alaslaskut jä vähän vajaaksi, eli liikaa painoa. Muuten hyvää tuntumabodausta lyhyillä sarjoilla.

 

Thursday 28.11.2013 BB-GYM

Hack-kyykky 5x3x160kg
Scott hauis suoralla tangolla 3x6x50kg
Käsipainohauis kiertäen 3x6x26kg
Pystypunnerrus tangolla 4x6x60kg
Ranskalainen punnerrus 3x6x60kg
Käsipaino-ojentaja pään takaa 3x6x16kg

Jaloille lyhyet kyykyt lyhyillä palautuksilla. Käsille voimapainotteisempaa hitailla alaslaskuilla ja räjähtävillä positiivisilla.

 

Friday 29.11.2013 BB-GYM

Penkki tangolla 5x5x112,5kg
Ristitalja 3x8x40kg
Leuanveto kapea vo 4x6x10kg
Alatalja yhdellä kädellä 4×6/käsi x40kg
Vinovatsarutistus laitteessa 2×15/puoli x35kg

Vikat lyhyet sarjat tähän kiertoon. Ensi viikko on pidempää sarjaa ja volyymiltaan kovempaa reeniä.

 

Keskiviikkona tein 40min kävelylenkin reippaasti, muuta aerobista liikuntaa en tehnyt varsinaisena treeninä ollenkaan. Aamupaino oli viikon alussa 78,4kg. Tästä se lähtee ja hyvältä tuntuu. Ensi viikon treenistä otan jotain kuvaa liitteeksi. Pikkuisen on myös yrittänyt tyypilliseen tapaan jotakin tautia pukata, mutta pienellä kurkkukivulla ja vuotavalla nenällä olen selvinnyt. Toivon mukaan ei tule mitään pahempaa, niin ei treenaus häiriinny pahemmin.

Ravinnetukusta hommasin vitamiinijauhetta ja vahvaa D-vitamiinia. Niillä yritän torjua pahempia tauteja.

Ravinnetukku logo (ISO)

 


Vastaa